FANDOM

Syreny (org. Mermaids) - amerykański film z 2003 roku.
Syreny5

W filmie głównymi postaciami są trzy syreny - siostry. Najstarsza Diana (Erika Heynatz ), Venus (Nikita Ager ) i najmłodsza z sióstr June (Serah D'Laine ).

O filmieEdytuj

Każda z trzech sióstr prowadzi życie na własny rachunek. Ale kiedy ich ojciec (Mitch Deans) ginie z ręki cynicznego intruza, dziewczyny łączą siły, by sprawiedliwości stało się zadość. W czasie akcji Venus odkrywa, że żona jej szefa także jest syreną - gdy odzyskuje swoją Tiarę i muszle Betty (Betty jako syrene gra Holly Brisley ) wzywa ją do powrotu do morza. Ta jednak prosi ją o przechowanie muszli, bowiem nie chce opuścić swojej córki.

June - najmłodsza z sióstr, ojciec wyrzekł się jej. Zakochana w Randym.

Venus - zmuszona do pracy dla Earla (zabrał jej tiarę). Była "perełką" ojca, zawsze podlizywała mu się.

Diana - zawsze towarzyszyła ojcu w "polowaniu", próbowała zastąpić mu syna, którego nie miał. Wyszła na ląd by skontaktować się z siostrami, chciała by pomogły jej w zemście.

CiekawostkiEdytuj

  • Każda syrena dostaje w dniu urodzin jakiś przedmiot, który reprezentuje jej magię: Diana - trójząb (nieużywany zmniejsza się i wygląda jak grzebień); Venus - perłowy diadem (oznacza władzę); June - zwierciadło; Betty - muszla (szum morza).
    • muszla "szum morza" i diadem
    • perłowy diadem
    • grzebień
    • zwierciadło
    • muszla
  • Osba posiadająca przedmiot syreny, ma nad nią kontrolę.
  • Syreny mają moc odnajdywania zaginionych skarbów.
  • Są związane z magią by spełnić jedno dowolne życzenie.
  • Syreny nie posiadają duszy, gdy umierają - ich ciała zmieniają się w pianę na wodzie. Gdy syrena kocha człowieka w zajemnością, dzieli jego dusze i sama otzrymuje jej część.

GaleriaEdytuj