FANDOM

Starsze syreny z Rady Ławicy Mako - syreny z ławicy Mako, występujące w serialu Mako Mermaids: Syreny z Mako. Grane przez aktorki: Reiko Austen i Natalie Prigoone.

Mermaid Council

Starsze syreny z Rady: od prawej: (Reiko Austen), Veridia i (Natalie Prigoone)

Życiorys Edytuj

Dwie starsze syreny zasiadające w Radzie Syren z Mako, której przewodniczy Veridia.

Obie syreny prawie nie zabierają głosu i pozwalają mówić Veridii.

Na początku pierwszego sezonu jako Rada postanawiają wykluczyć z rodu, trzy młode syreny Sirenę, Lylę i Nixie za złamanie licznych zasad, a przede wszystkim za umożliwienie ludzkiemu chłopakowi Zac'owi dostanie się na wyspę a później "wpadnięcie" do księżycowego jeziorka. Ponieważ uznały, że między ludzkim chłopakiem a jeziorkiem powstało "połączenie" podjęły decyzję by opuścić okolicę. Ostatecznie udały się do syren z Pacyfiku, u których przebywały do końca sezonu.

W drugim sezonie, nie pozwalają się przekonać, że Zac - tryton jest nie szkodliwy. Uważąją, że jest on dalej dla nich zagrożeniem. Wtedy, też z niewiadomych przyczyn okazuje się że ławica opuściła ród z okolic Pacyfiku i zamieszkuje na środku oceanu.

Są niezadowolone, gdy odkrywają że Ondina i Mimmi uciekły. Tłumaczą się, że nie wiedziały co się z nimi dzieje. Wyrażają nadzieje, że może udało się im "pokonać" trytona, gdyż ciągle uważają go zagrożenie. Gdy Veridia uznaje, że wyspa Mako jest stracona dla rodu, obie syreny przegłosowały ją by młode syreny robiły ile mogły nawet jeśli szansa na odzyskanie Mako jest niewielka.

Występowanie Edytuj

  • sezon 2, odcinek 1 "Siódmy cykl" (org. season 2 episode 1 "The Seventh Cycle")
  • sezon 2, odcinek 9 "Pasażer na gapę" (org. season 2 episode 9 "Stowaway")