FANDOM

Piraci3
Piraci z Karaibów: Na nieznanych wodach (org. Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides) - czwarta część cyklu amerykańskiego filmu Piraci z Karaibów z 2011 roku.

Syreny zostały zagrane przez ósemke aktorek: Serena (Astrid Berges Frisbey ), Tamara (Gemma Ward), Marina (Jorgelina Guadalupe Airaldi ) oraz nieznane z imienia (Brea Berrett, Sanya Hughes, Daphne Joy, Antoinette Kalaj i Toni Busker).

O filmieEdytuj

Podczas poszukiwań Fontanny Młodości, Czarnobrody i jego załoga wyruszyli do Zatoki Białych Pian, by złapać syrene do rytuału odłmodzenia. Czarnobrody wykorzystał swoją załogę jako żywą przynęte oraz sztuczne światło z latarni morskiej, by zbawić syreny - morskie strzygi, diabelskie ryby spragnione ludzkiego mięsa. Scrum został zmuszony do śpiewania My Jolly Sailor Bold by przyciągnąć syreny, co skutecznie przyciąga uwagę syreny-Tamary.

Podczas, gdy Tamara sama śpiewa piosenkę, inne syreny ukazują się w otoczeniu łodzi. Ich piękno fascynowało żeglarzy, aż Tamara ujawniła swoją prawdziwą postać. Syreny zaczynają atakować załoge Czarnobrodego. W tym czasie Jack Sparrow powoduje eksplozje latarni co płoszy syreny.

Ostatacznie załoga pochwyca do niewoli młodą syrenę - Serene, która różni się od reszty swego gatunku.

My Jolly Sailor Bold Mermaid Song - Pirates of the Caribbean On Stranger Tides Good Quality02:40

My Jolly Sailor Bold Mermaid Song - Pirates of the Caribbean On Stranger Tides Good Quality

CiekawostkiEdytuj

  • Pocałunek syreny nie pozwala marynarzowi utonąć.
  • Połyskliwa łza syreny jest jednym z czterech elementów potrzebnych do rytuału odmłodzenia. Kielich z łzą pije osoba, która chce odebrać lata drugiej osoby dla siebie.
  • Syreny są zbyt harde by uronić łzy rozpaczy, ale nie łzy radości - które mają większą moc.

GaleriaEdytuj