FANDOM

Natalie - syrena, żona Willa od 5 lat. Marzyła o przejęciu przywództwa nad kolejnym pokoleniem syren, chciała by u jej boku stanęła Vanessa. dlatego przyjechała do Winter Harbor.

Wygląd Edytuj

"Może dlatego, że z obciętymi króciutko blond włosami, brązowymi oczami i długimi, smukłymi i opalonymi nogami Natalie wyglądała na dziewczynę, do której większość facetów lgnie jak metal do magnesu albo... mężczyzna do syreny."
Natalie jest młodą, atrakcyjną kobietą wyglądającą na najwyżej 20 lat. Vanessa stwierdza, że Natalie wygląda na jej rówieśniczkę, ew. starszą o 2 lata.

Gdy korzysta z mocy syreny jej oczy stają się srebrzysto-błękitne. Jest bardzo silna, potrafi kontrolować inne syreny jednocześnie, a także ukryć swoje myśli i zablokować naturalnie wysyłane sygnały jej ciała do innych syren. Jednak jej moc ustępuje w przypadku mocy Vanessy, potomkini rodu Nenufarów - Vanessa jako niedoświadczona syrena potrafiła odebrać krótki, słaby sygnał pochodzący od Natalie.

Życiorys Edytuj

Przed akcją w Mrocznej Toni Edytuj

Natalie została żoną Willa w rodzinnym Vermont, skąd obserwowała aktywność co silniejszych społeczności syren. Można powiedzieć, że chce być rewolucjonistką wśród syren o czym świadczą jej słowa:

"Nie zamierzam zmarnować stuleci ciężkiej pracy. Te kobiety, które były przed nami, radziły sobie wystarczająco dobrze, dysponując niewielkimi środkami. W przeciwnym razie nie byłoby nas tutaj. Ale ich cele były skromne, a zasięg ograniczony. Ich głównym zmartwieniem była, i dla większości nadal pozostaje, kwestia przetrwania"
Możliwe, że przez kilka lat pracowała jako kelnerka i ta część historii przedstawionej Vanessie i Paige jest prawdziwa, może o tym świadczyć jej zręczność wykonywania czynności jako kelnerka.

Natalie uważała, że próba Rainy była godna podziwu, lecz miała wady. Gdy tylko syrena zorientowała się, kto stał za zniszczeniem sukcesu Rainy - a tym kimś była Vanessa, Natalie postanowiła przybyć na wschodnie wybrzeże.

Akcja w Mrocznej Toni Edytuj

Natalie przybywa do Winter Harbor jako porzucona przez narzeczonego Willa (właściwie męża) kobieta w towarzystwie swojego ojca.