FANDOM

Maya
Maya - syrena z ławicy Mako, występująca w serialu Mako Mermaids: Syreny z Mako. Grana przez aktorkę Angelee Snow.

Życiorys Edytuj

Przyjaciółka Aquaty, należy do ławicy Mako. Wraz z Aquatą przybywa do księżycowego jeziorka, gdy Sirena, Nixie i Lyla kończą dyskusję nad tym, jak ludzki chłopak pojawił się i wpadł do jeziorka. Początkowo się nie odzywa i pozwala przyjaciółce dociekać co młodsze syreny chcą "załatwić". Wyjawia niezadowolenie, że syreny wpuściły chłopca na wyspę i do księżycowego jeziorka. Uważa, że kłamią mówiąc, że sam wpadł i pojawił się znikąd. Na prośbę Sireny, żeby nie mówiły ławicy - oświadcza tylko, że nie mają wyboru i odpływa.

Żyjąc zgodnie z zasadami i prawami rządzącymi w syreniej społeczności wyjawiła wszystko Radzie Ławicy Mako, w wyniku czego Rada oświadcza, że Sirena, Nixie i Lyla zaniedbały obowiązki, wpuściły chłopca na wyspę i do księżycowej sadzawki - złamały zasady i zostaną wygnane z ławicy. Sama ławica natomiast, z uwagi, że chłopak jest związany z wyspą i okolice nie są już bezpiecznie, podejmuje decyzję, żeby opuścić okolice wyspy Mako.

Występowanie Edytuj

  • sezon 1, odcinek 1 "Wykluczone" (org. season 1 episode 1 "Outcasts")

Galeria Edytuj