FANDOM

Mała Syrenka II: Powrót do morza (org. The Little Mermaid II: Return to the Sea) - australijsko, kanadyjsko - amerykański film animowany z 2000 roku.
Mala syrenka2

Powiązane Edytuj

Opis Edytuj

Disney przedstawia jedną z najbardziej widowiskowych animacji. "Mała Syrenka" powraca teraz w zupelnie nowej opowieści. Film utrzymuje musicalowy styl pierwszej części i wystepują w nim równie barwne, pełne humoru postaci. "Mala Syrenka 2: Powrót do morza" jest godną kontynuacją oryginalnego filmu nagrodzonego Oscarem. Po szczęśliwych narodzinach córeczki Melody, Ariel i Eryk muszą stawić czoło ogromnemu niebezpieczeństwu, które grozi im ze strony mściwej siostry Urszuli - Morgany. Starają się ukryć prawdziwe pochodzenie Melody i jej syrenie dziedzictwo. Jednak dziewczynka w końcu zapuszcza się w morze marząc, że jest syrenką i staje się zakladniczką Morgany w jej niecnym planie zdobycia władzy nad Siedmioma Morzami. Arielka musi uratować córkę i przywrócić harmonię w swej rodzinie. W zmaganiach ze złą Morganą pomagają jej przyjaciele z dzieciństwa - Sebastian i Florek. Powróć do magicznego, podwodnego świata fantazji w tej niezapomnianej, pełnej humoru i wspaniałej muzyki morskiej przygodzie!

Syreny i trytoni Edytuj

Galeria Edytuj