FANDOM

Julia - ludzka dziewczyna przemieniona w księżycowym jeziorku na wyspie Mako w syrenę, wspominana w serialu H2O: wystarczy kropla. Grana przez aktorki: Amrita Tarr (sezon 1) i Taryn Marler (sezon 2).

Julia

Życiorys Edytuj

Julia razem z przyjaciółkami Gracie i Louise, urodziły się około 1941-1942 roku. Gdy miały 15-16 lat, tuż przed 1957 rokiem przypadkowo trafiły do księżycowego jeziorka na wyspie Mako, gdzie podczas pełni księżyca zostały syrenkami. 

Razem z przyjaciółkami miały wspólny sekret, magiczne i wspólne przygody. Ich przyjaźń zaczęła się komplikować gdy Julia miała chłopaka - Karla. Julia chciała mu wyjawić sekret że jest syreną, lecz jej przyjaciółki nie zgadzały się z nią, że to jest dobry pomysł. Louise wspomina, że Julia była dla nich "za silna", a Karl był mądry, zabawny, bogaty - "to był zły chłopak, lecz bardzo przystojny".

Pewnego razu, Julia powiedziała mu wszystko na pomoście, Karl nie był zadowolony, że coś przed nim ukrywała a tym bardziej że jest ona jakąś "rybą". W wyniku tego zdarzenia, Karl nie widział się z Julią przez długi czas, aż pewnego razu zaprosił ją na przystać. Julia wierzyła, że On wszystko zrozumiał, i dalej chce znią być, mimo, że przyjaciółki ostrzegały ją przed nim. Julia przybyła jako syrena na spotkanie, wtedy Karl zrobił jej kilka zdjęć by pokazać ją światu. Julia uciekła, natomiast obecne na pomoście Louise i Gracie odebrały chłopakowi aparat i wrzuciły go do wody niszcząc dowody. Wiadomo, że Karl próbował opowiedzieć innym, o tym że są one syrenami, lecz ludzie nie wierzyli mu i śmieli się z niego.

Julia zamknęła się w sobie i nigdy nie otrząsnęła się po tym wydarzeniu. Jednak z czasem odbudowała przyjaźń z przyjaciółkami.  

Julia zmarła jakoś w 2006 roku (sezon 1) w wieku około 65 lat, nie wiadomo czy do końca została syreną czy jednak w jakiś sposób straciła swoje moce. Wtedy też do sklepu z biżuterią trafia jej medalion, który ktoś dostał w spadku. Medalion Julii oceniony został jako stara unikatowa rzecz i wyceniony został na 250 dolarów.

NieścisłościEdytuj

Louise wspomina, że dały sobie medaliki jako symbol przyjaźni i sekretu, przysięgały też dochować tajemnicy. Wiadomo, jednak że medaliki zrobił Max Hamilton - chłopak Gracie. On w swojej opowieści wyjaśnia, że wykonał medaliki głównie z uwagi na Gracie, aby czuła się bardziej związana z przyjaciółkami. Prawdopodobnie odkrycie sekretu dziewczyn przez Maxa nastąpiło po incydencie z Karlem - tłumaczyłoby to dlaczego były niezbyt zadowolone z tego, że poznał on ich sekret, a On wierzył, że poznał ten sekret jako pierwszy. 

Ciekawostki Edytuj

  • Aktorka grająca Julię w sezonie 2 - Taryn Marler - w sezonie 3 wciela się w nielubianą przez syrenki (Cleo, Rikki i Bellę) siostrę Willa, Sophie.
  • Rikki Chadwick porównywana jest przez Louise Chatham właśnie do Julii. A chłopak Julii - Karl do chłopaka Rikki - Zane'a Benetta.

Występowanie Edytuj

  • sezon 1, odcinek 23 "W otchłani" (org. season 1, episode 23 "In Too Deep") - Amrita Tarr
  • sezon 2, odcinek 19 "Kod Gracie (Część 1)" (org. season 2, episode 19 "The Gracie Code (Part 1)") - Taryn Marler
  • sezon 2, odcinek 20 "Kod Gracie (Część 2)" (org. season 2, episode 20 "The Gracie Code (Part 1)") -Taryn Marler

Galeria Edytuj