FANDOM

Donna - syrena z ławicy żyjącej w głębinach oceanu niedaleko miasteczka Bristol Cove, gdzieś za Northearn Break. Grana przez aktorkę Sibongile Mlambo.

Życiorys Edytuj

Donna pochodzi z tej samej ławicy syren co Ryn, Katrina i Levi. Jest siostrą Ryn. Pod koniec sezonu 1 zostaje postrzelona, ponieważ umiera w formie ludzkiej nie może spocząć na dnie oceanu razem z innymi syrenami, dlatego zostaje pochowana w sekretnym miejscu Helen Hawkins obok jej przodków.

Wiadomo, że po śmierci matki Ryn i Donny, Donna zajeła się Ryn. Donna z Ryn, gdy były młodsze polowały przez kilka dni. Ryn ścigała się z Donną żeby była szybsza, a Donna nauczyła ją jak walczyć i być silną. Na początku serialu, widzimy jak Donna razem z Ryn polują na ławicę ryb dość blisko powierzchni, z tej przyczyny Donna zostaje złapana w sieć rybaków i później została obiektem badań wojskowych. W niewoli zaśpiewała syrenią pieśń doktorowi Aldonowi Deckerowi zsyłając na niego tym samym szaleństwo - po jej śmierci Decker popełnił samobójstwo topiąc się w oceanie. 

Donna martwi się o Ryn, ponieważ ta spędziła z ludźmi za dużo czasu. Jednak gdy okazuje się że łowcy z ławicy chcą zabić Ryn, Donna jest gotowa walczyć w jej obronie a nawet pozostawić ją na lądzie, gdzie będzie bezpieczniejsza.

Występowanie Edytuj

  • sezon 1

Galeria Edytuj