FANDOM

Charlotte Watsford - ludzka dziewczyna przemieniona w księżycowym jeziorku na wyspie Mako w syrenę, występująca w 2 sezonie serialu H2O: wystarczy kropla. Grana przez aktorkę Brittany Byrnes.

Życiorys Edytuj

Charlotte będąc małą dziewczynką słuchała opowiadań swojej babci Gracie o morzu i syrenkach. Była mocno z nią związana, o czym świadczy informacja, że po jej śmierci płakała miesiącami. Wydaje się że nie miała zbyt ciepłych relacji z matką, która nie zgadzała się natomiast z własną matką.

Sezon 2 Edytuj

Charlotte dowiedziała się, że jej babcia była syrenką, mimo, że Lewis wraz z dziewczynami starał się do tego nie dopuścić. Prawdę o swojej babci poznała po rozmowie z Maxem Hamiltonem, rybakiem, który o istnieniu syren wiedział od ponad pół wieku. Następnie poznała tajemnicę Cleo, Rikki i Emmy, które zobaczyła w Księżycowym Jeziorku z syrenimi ogonami. Również zapragnęła zostać syrenką, co stało się podczas jednej z pełni. Zdobyła moce każdej syrenki. Pod koniec drugiej serii odebrała medalion Cleo, uważając, że powinien należeć do niej. W ostatnim odcinku tej serii oddaje go Lewisowi, przepraszając za swoje zachowanie. Chciała zemścić się na syrenkach, przez co Lewis z nią zerwał. Gdy planety ustawiły się w jednej lini z księżycem, straciła swoje moce na zawsze.

Ciekawostki Edytuj

  • Charlotte władała wszystkimi mocami jak prawdziwa syrena.
  • Straciła moce w niezwykłej pełni występującej raz na 50 lat, w trakcie poprzedniej moce straciła jej babcia - Gracie.
  • Aktorka Brittany Byrnes grała wcześniej w filmie Syrena z 2001 roku rolę córki syreny, teraz nie dość że grała wnuczkę syreny to sama nią została.

Galeria Edytuj