FANDOM

Barbie: Delfiny z magicznej wyspy (org. Barbie: Dolphin Magic) - trzydziesty piąty film z serii Barbie. Miał swoją premierę 17 września 2017 roku, a w Polsce 1 grudnia 2017 roku.

OpisEdytuj

Dołącz do Barbie i jej sióstr – Skipper, Stacie oraz Chelsea, i wyrusz z nimi w pełną niesamowitych przygód podróż, na tropikalną wyspę. Ken bierze tam udział w programie stypendialnym z dziedziny biologii morza. Przyjaciele nurkując trafiają na młodego delfina, który wpłynął na ogrodzony teren. Nie jest to jednak zwykły delfin, tylko przepiękny, jaskrawo zielony, delfin szlachetny! Międzyczasie Barbie poznaje na wyspie tajemniczą przyjaciółkę o imieniu Isla, która okazuje się być magiczną syreną! Dziewczyny odkrywają, że delfin jest przetrzymywany przez Marlo, biolożkę, dla której pracuje Ken. Marlo zamierza zbić fortunę, pokazując delfina jako eksponat ze względu na jego niespotykany wygląd. Przyjaciele muszą zjednoczyć siły, aby uwolnić delfina i umożliwić mu ponowne spotkanie z rodziną, zanim Marlo odeśle go gdzie indziej.