FANDOM

Barbie i Podwodna Tajemnica 2 (org. Barbie in A Mermaid Tale 2) - dwudziesty pierwszy film z serii Barbie. Miał swoją premierę 8 listopada 2011 roku. Jest kontynuacją filmu Barbie i podwodna tajemnica.

Barbie2

Opis Edytuj

Życie Merliah Summers, mistrzyni surfingu, zmienia się nieoczekiwanie, gdy dowiaduje się, że nie jest zwyczajną nastolatką, lecz baśniową syrenką. Od tego momentu nic już nie jest takie jak dawniej… W tej opowieści, będącej kontynuacją przygód Merliah, wzbudza ona sensację, gdy udaje się do Australii na finały zawodów surfingowych. Wygrana w Mistrzostwach jest dla niej szansą na pokonanie swojej największej rywalki, Kylie. Jednak w tym samym czasie podstępna ciotka Eris ucieka ze swego basenu mając plan przejęcia tronu podwodnej krainy, zwanej Oceanią. Merliah i jej morskie przyjaciółki wyruszają więc w głębiny, aby ją powstrzymać. Jest to nowa, wspaniała przygoda, podczas której Merliah uczy się, iż wszystko można osiągnąć, kiedy pozostaje się wiernym samemu sobie.

Świat w filmie Edytuj

Postacie Syren Edytuj

Lokalizacje Edytuj

Oceana2
Oceana - podwodne królestwo rządzone przez Królową Calissę. Eris, siostra Calissy uwięziła ją 15 lat przed akcją w pierwszym filmie, przejmując rządy. Eris rządzi królestwem okrutnie i sprawia, że ocean jest słaby, ponieważ nie może dać Merili (siły życiowej oceanu). Po tym jak Merliah Summers odkrywa swoją tożsamość, pokonuje Eris i zostaje oficjalnie księżniczką Oceany - jako rodzona córka Calissy, która powraca na tron.
Aquellia
Aquellia - miasto znajdujące się w wodach u wybrzeży Nowej Zelandii, gdzie rozpoczęła się historia syren. Co dwadzieścia lat odbywa się tam Ceremonia Zmiany Pływów, podczas której ktoś z rodziny Królewskiej musi zająć miejsce na tronie by zostać obdarzonym mocą tworzenia Merili.

Ciekawostki Edytuj

  • Królowa Calissa nie ma tylko jednej siostry - Eris, w filmie wspomina "Która z zaginionych sióstr doczekała się córki". Możliwe, że Eris zabiła resztę sióstr by zdobyć tron tylko dla siebie.
  • Ambasadorki pojawiają się w filmie Barbie: Perłowa Księżnicza w galerii zamku Seagundii.
  • To może znaczyć że Seagundia i Oceania są w tym samym wszechświecie i czasie.
  • Oceana, prawdopodobnie jest ulokowana w Pacyfiku, ponieważ żadna ambasadorka stamtąd nie pochodzi.
    Oceana1